Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Methodology of teaching the properties of a triangle using GeoGebra Classroom

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43974213" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43974213 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mitav.unob.cz/data/mitav2024_ISBN_543-8_e-kniha.pdf" target="_blank" >https://mitav.unob.cz/data/mitav2024_ISBN_543-8_e-kniha.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Methodology of teaching the properties of a triangle using GeoGebra Classroom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The first part of the article deals with the new key competence in the stage of basic education. It records the setting of teaching in a specific primary school for the fulfilment of digital competences in the educational area of Mathematics and its applications. The practical part deals with the teaching of the triangle curriculum using dynamic mathematical software. It includes the methodology of creating individual applets in an activity that will be entered in GeoGebra Classroom. It also includes suggestions from teaching in mathematics lessons at primary school and possible evaluation of the pupil&apos;s activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of teaching the properties of a triangle using GeoGebra Classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the article deals with the new key competence in the stage of basic education. It records the setting of teaching in a specific primary school for the fulfilment of digital competences in the educational area of Mathematics and its applications. The practical part deals with the teaching of the triangle curriculum using dynamic mathematical software. It includes the methodology of creating individual applets in an activity that will be entered in GeoGebra Classroom. It also includes suggestions from teaching in mathematics lessons at primary school and possible evaluation of the pupil&apos;s activities.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů