Používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F15%3A43889426" target="_blank" >RIV/60076658:12510/15:43889426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Rámcové vzdělávací programy umožňují školám implementovat ve svých školních vzděláva cích programech také výuku vybraných předmětů v cizím jazyce. Využití apletů a dalších materiálů dostupných na internetu prezentující vybranou matematickou učební látkuv cizím jazyce může sloužit jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky. Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky ankety mezi učiteli matematiky týkající se používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky.
Název v anglickém jazyce
Using Interactive Teaching Materials in a Foreign Language in Mathematics Lessons
Popis výsledku anglicky
Framework educational programmes enable schools to implement in their educational programmes to teach selected subjects in a foreign language. The use of applets and other interactive materials available on the Internet which present a selected mathematical matter in a foreign language may serve as the first step to implement the CLIL method in mathematics lessons. This paper presents the results of a survey conducted among mathematics teachers concerning the use of interactive materials in a foreign language in mathematics lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-549-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
237 - 240
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta
Datum konání akce
5. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—