Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F15%3A43889426" target="_blank" >RIV/60076658:12510/15:43889426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rámcové vzdělávací programy umožňují školám implementovat ve svých školních vzděláva cích programech také výuku vybraných předmětů v cizím jazyce. Využití apletů a dalších materiálů dostupných na internetu prezentující vybranou matematickou učební látkuv cizím jazyce může sloužit jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky. Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky ankety mezi učiteli matematiky týkající se používání interaktivních výukových materiálů v cizím jazyce v hodinách matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Interactive Teaching Materials in a Foreign Language in Mathematics Lessons

  • Popis výsledku anglicky

    Framework educational programmes enable schools to implement in their educational programmes to teach selected subjects in a foreign language. The use of applets and other interactive materials available on the Internet which present a selected mathematical matter in a foreign language may serve as the first step to implement the CLIL method in mathematics lessons. This paper presents the results of a survey conducted among mathematics teachers concerning the use of interactive materials in a foreign language in mathematics lessons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-549-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    237 - 240

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Datum konání akce

    5. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku