Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspective orientation and time dimension in student motivation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10159049" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10159049 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.joedcuso.eu/Journal/Article/89" target="_blank" >http://www.joedcuso.eu/Journal/Article/89</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perspective orientation and time dimension in student motivation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Orientating oneself to time and work for the future is considered a substantive component of the autoregulative process. It is also important to students' mental regulation, which is closely related to academic success. We briefly present the main concepts of time perspetive and perspective orientation. We discuss diagnostic methods and focus on selected researches that have been carried out in this field in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Perspective orientation and time dimension in student motivation

  • Popis výsledku anglicky

    Orientating oneself to time and work for the future is considered a substantive component of the autoregulative process. It is also important to students' mental regulation, which is closely related to academic success. We briefly present the main concepts of time perspetive and perspective orientation. We discuss diagnostic methods and focus on selected researches that have been carried out in this field in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Journal of Education, Culture and Society

  • ISSN

    2081-1640

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    177-189

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus