Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání pojmových map v edukaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10159229" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10159229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání pojmových map v edukaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zaměřuje na pojmové mapy jako didaktický prostředek ve vzdělávání v závislosti na stupních řízení tvorby pojmové mapy. Základem teoretických východiskem studie byla zvolena pojmová mapa dle J. D. Novaka. Práce se zaměřuje se na možnosti využívání tohoto druhu grafických organizérů v edukačním procesu z pohledu učitele a studenta i jejich implementaci do výuky. Ukazuje začlenění pojmových map na nízkém stupni řízení tvorby pojmové mapy do edukace.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Concept Maps in Education

  • Popis výsledku anglicky

    This article indicates hierarchical concept maps, interpreted by J. D. Novak, as a didactic tool in education depended on the levels of control. It focuses on the possibilities of using this kind of graphic organizers in the educational process from theperspective of teachers and pupils and their implementation in teaching. It shows the integration of concept map on a low level of direction to students' education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013

  • ISBN

    978-80-905243-9-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    150-157

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    25. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku