Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Test zrakového vnímání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188731" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Test zrakového vnímání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace obsahuje standardizovaný test zrakové percepce pro děti ve věku od 5 do 7 let. Soubor tvoří testová sada složená ze šesti subtestů zaměřených na zrakovou diferenciaci, zrakovou analýzu a syntézu, rozlišování figury a pozadí, vnímání konstantnosti tvaru a vizuomotorickou koordinaci, dále příručka pro administraci a vyhodnocení a záznamové tabulky pro hromadnou a individuální administraci. Test je doplněn o pracovní listy zaměřené na rozvoj vybraných dílčích funkcí podmiňujících úspěšné osvojování školních dovedností pro návaznou stimulaci. Soubor lze využít v rámci diagnostiky a rozvoje školní zralosti dětí, diagnostiky a reedukace specifických poruch učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Test of Visual Perception

  • Popis výsledku anglicky

    Publication contains standardized test of visual perception for children aged 5 to 7. The test contains six subtest focused on visual differentiation, visual synthesis and analysis, perception of shapes, figure-ground discrimination, visual-motor coordination, booklet for administration and evaluation, record tables for group and individual assessment. Test is accompanied by set of worksheets to be used for stimulation of development of different partial skills necessary for successful reading and writing. The set can be used for assessment of school readiness, as well as assessment and reeducation of specific learning disabilities.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů