Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika vzdělávání ředitelů škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193124" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10193124 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika vzdělávání ředitelů škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá současným stavem v oblasti vzdělávání ředitelů škol v České republice. Východiskem je analytický popis současného stavu a pojmenování determinant. Empirická část se věnuje komparaci závěrů dílčích šetření, z níž vyplývá posun názorů ředitelů škol na potřebný obsah jejich vzdělávání. Je založena na dotazníkovém šetření názorů tří skupin účastníků vzdělávacích programů pro řídící pracovníky, které je doplněno kvantitativními rozhovory s účastníky metodou ohniskových skupin. Studie si klade otázku, zda jsou ředitelé škol adekvátně připravováni. Ukazuje se, že některá témata nejsou v současném pojetí dostatečně zastoupena a že systém zastarává.

  • Název v anglickém jazyce

    The issue of education of school leaders

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with the current state in the field of school leadership training in the Czech Republic. The starting point is the analytical description of the present situation, the naming of the determinant. Empirical part devoted to the conclusions of the investigation research, from which the view of the leaders of the schools to offset the required contents of their training. It is based on the questionnaire investigation of three groups of participants in training programmes for management staff,which is accompanied by quantitative interviews with participants by outbreaks of groups. The study aims to question whether they are the directors of the schools prepared adequately. It turns out that some of the issues are not sufficiently representedin the present concept, and that the system is becoming obsolete.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané trendy celoživotního učení v České republice a dalších státech Evropské unie

  • ISBN

    978-80-7375-883-7

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    130-134

  • Počet stran knihy

    275

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly