Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrativní přístup k nácviku výslovnosti ve výuce cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193141" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10193141 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrativní přístup k nácviku výslovnosti ve výuce cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje problematice osvojení zvukové stránky cizího jazyka s důrazem na němčinu. Uvádí příklady dvou šetření, jejichž výsledky dokládají podceňování úlohy nácviku standardní výslovnosti v rámci institucionální výuky, a to jak z hlediska učitelů, tak i žáků. Jako jedno z možných řešení pro zlepšení stavu je doporučováno zařadit do výuky integrovaná cvičení. V závěru příspěvku jsou uvedeny konkrétní příklady těchto cvičení.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrative Approach to Pronunciation Practice in Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This Paper discusses the acquisition of the phonetic system of foreign languages with emphasizing in particular on the German language. Exemples of two surveys are given whose results demostrate underestimating the role of practicing standad pronunciation. The Paper suggests one possible solution by focussing on integrative exercises.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    54-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus