Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Productive skills in second language learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002658" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002658 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042814044486/1-s2.0-S1877042814044486-main.pdf?_tid=3d4bea16-60df-11e4-ad15-00000aab0f01&acdnat=1414747445_f266f6d4118e6a02426621fe336933c0" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042814044486/1-s2.0-S1877042814044486-main.pdf?_tid=3d4bea16-60df-11e4-ad15-00000aab0f01&acdnat=1414747445_f266f6d4118e6a02426621fe336933c0</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.520" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.07.520</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Productive skills in second language learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the area of productive skills when teaching a second/foreign language. The text presents both productive skills such as speaking and writing. One of the goals of the paper is to show what strategies and activities are more successfulthan the others and how a language type can influence the final outcome when studying a foreign language. The two observed languages are English as a second/foreign language and Czech as a foreign language.

  • Název v anglickém jazyce

    Productive skills in second language learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the area of productive skills when teaching a second/foreign language. The text presents both productive skills such as speaking and writing. One of the goals of the paper is to show what strategies and activities are more successfulthan the others and how a language type can influence the final outcome when studying a foreign language. The two observed languages are English as a second/foreign language and Czech as a foreign language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    477-481

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Lefkosa, North Cyprus

  • Datum konání akce

    30. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000345440000093