Productive skills in second language learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002658" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002658 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042814044486/1-s2.0-S1877042814044486-main.pdf?_tid=3d4bea16-60df-11e4-ad15-00000aab0f01&acdnat=1414747445_f266f6d4118e6a02426621fe336933c0" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042814044486/1-s2.0-S1877042814044486-main.pdf?_tid=3d4bea16-60df-11e4-ad15-00000aab0f01&acdnat=1414747445_f266f6d4118e6a02426621fe336933c0</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.520" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.07.520</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Productive skills in second language learning
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the area of productive skills when teaching a second/foreign language. The text presents both productive skills such as speaking and writing. One of the goals of the paper is to show what strategies and activities are more successfulthan the others and how a language type can influence the final outcome when studying a foreign language. The two observed languages are English as a second/foreign language and Czech as a foreign language.
Název v anglickém jazyce
Productive skills in second language learning
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the area of productive skills when teaching a second/foreign language. The text presents both productive skills such as speaking and writing. One of the goals of the paper is to show what strategies and activities are more successfulthan the others and how a language type can influence the final outcome when studying a foreign language. The two observed languages are English as a second/foreign language and Czech as a foreign language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
477-481
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Lefkosa, North Cyprus
Datum konání akce
30. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000345440000093