Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka ruského jazyka jako cizího

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00100405" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00100405 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka ruského jazyka jako cizího

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výukových metodách využívaných na seminářích cizího jazyka ve vysokoškolském prostředí (na příkladu ruského jazyka). V první části se autorka věnuje celkové charakteristice výuky na Ekonomicko-správní (ESF) a Filozofické fakultě, významu zpětné vazby a zvyšování kompetencí v rámci interkulturní komunikace. Ve druhé části autorka komentuje videozáznam ze semináře (na ESF) s důrazem na oblast produktivních dovedností. Autorka taktéž vysvětluje rozdílné přístupy při práci s videi a akcentuje význam fonetiky. Cílem je poukázat na nutnost různorodých přístupů ve výuce cizího jazyka za účelem budování jazykových kompetencí studentů a zvyšování jejich motivace k učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Russian language as a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with teaching methods used during the seminars of Russian language. In the first part of the presentation the theoretical framework is given (language teaching at the Faculty of economics and Faculty of Arts), also the importance of feedback and intercultural communication. In the second part the author comments the video from the seminars of Russian language emphasing the productive language skills. The aim is to show the importance of different approaches to teaching and learning foreign languages.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů