Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modern Didactics of Russian as a Second Foreign Language: Language Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10388233" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10388233 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Sovremennaja didaktika russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo : jazykovyje sredstva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nastojaščaja kniga predstavljaet soboj pervuju čast trëchtomnogo kompleksa ((Sovremennoj didaktiki russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo}}, celju kotorogo javljaetsja sistematičeskoe rassmotrenie različnych aspektov obučenija russkomu jazyku kak inostrannomu v sovremennych češskich načalnych i srednich školach, pričëm bolšoe vnimanie udeljaetsja dvum osnovnym principam: a) učëtu češskogo, t. e. blizkorodstvennogo, jazyka kak rodnogo jazyka bolšinstva učaščichsja i b) učëtu specifiki obučenija russkomu jazyku v kačestve vtorogo inostrannogo jazyka v češskoj obrazovatelnoj srede.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern Didactics of Russian as a Second Foreign Language: Language Systems

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph represents the first part of a three-part series. Its goal is to systematically reflect the teaching of Russian language in Czech primary and secondary schools. It is based on two key principles: a) consideration of Czech as the mother tongue of most pupils and b) consideration of the specifics of Russian language teaching as the second foreign language. The first part of the monograph deals mostly with the teaching of language systems (subskills), however, the first chapters are focused on basic linguodidactic terms and the context of Russian language teaching in the Czech educational environment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-4277-2

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Nakladatelství Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy