Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modern Didactics of Russian as a Second Foreign Language: Language Skills

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10412399" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10412399 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Sovremennaja didaktika russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo: Rečevye umenija

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nastojaščaja monografija, javljajuščajasja vtoroj častju trëchtomnogo kompleksa, posvjaščena formirovaniju rečevych umenij pri obučenii russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu v češskoj jazykovoj srede. Osnovnye glavy knigi rassmatrivajut otdelnye rečevye umenija v processe ich obučenija v češskich načalnych i srednich školach v kontekste trebovanij, ukazannych v kurrikulumnych dokumentach Češskoj Respubliki. Objasnjajutsja vzaimootnošenija meždu otdelnymi rečevymi umenijami i ich svjazi s jazykovymi sredstvami, vnimanie udeljaetsja takže značeniju tekstov i vizualnych sredstv pri ich formirovanii.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern Didactics of Russian as a Second Foreign Language: Language Skills

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph is devoted to the formation of language skills in teaching Russian as another foreign language in the Czech language environment. The main chapters of the book deal with individual language skills in the process of their teaching at primary and secondary schools in the context of the requirements of the curricular documents of the Czech Republic. The monograph explains the relationships between individual language skills and their relationships to language means, attention is also paid to the importance of texts and visual means in their formation.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-4635-0

  • Počet stran knihy

    147

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy