Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Literary texts in conversation lessons "Czech as foreign language"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00102674" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00102674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Literarische Texte im Konversationsunterricht „Tschechisch als Fremdsprache“

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das Ziel des Beitrages ist, den Gebrauch der literarischen Texte in Konversation im Unterricht Tschechisch als Fremdsprache, speziell für leicht Fortgeschrittene, vorzustellen. Der Schwerpunkt liegt auf dem Unterricht von erwachsenen Studierenden. Die Studie basiert auf der Erforschung der Kommunikationsfähigkeiten ausländischer Studenten an der Philosophischen Fakultät der Masaryk-Universität in Brünn. Es wird das sogenannte dreiphasige Lernmodell verwendet, das auf Evokation, Bewusstsein und Reflexion basiert. Dies führt zur Vertiefung der Beziehung dieser Personen mit einer anderen Muttersprache zur tschechischen Sprache, Kultur und Bildung im Allgemeinen.

  • Název v anglickém jazyce

    Literary texts in conversation lessons "Czech as foreign language"

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to get acquainted with the use of literary texts in the teaching of communication in Czech as a foreign language, especially at higher degrees of advancement. Emphasis is placed on teaching adult learners. The study is based on the research of communication skills at foreign students at the Faculty of Arts of Masaryk University in Brno. The so-called three-phase learning model based on evocation, awareness and reflection is used. It leads to deepening the relationship of these individuals with a different mother tongue to the Czech language, culture and education in general.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů