Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tandemat - A Didactic Game for Secondary Mathematics and its Potential

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194202" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194202 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.225" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.225</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.225" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.09.225</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tandemat - A Didactic Game for Secondary Mathematics and its Potential

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study concerns a mathematical game Tandemat based on the Activity game. The research questions are: What are the benefits and limits of Tandemat for the development of pupils' mathematical knowledge? What knowledge does the game bring to the teacher?Does the game have any benefits outside the field of mathematics? A qualitative analysis of experiments with five groups of pupils has shown that the game has potential to diagnose pupils' understanding, to develop and consolidate their mathematical knowledge, and to develop some non-mathematical abilities. Examples of the game playing are given to support results.

  • Název v anglickém jazyce

    Tandemat - A Didactic Game for Secondary Mathematics and its Potential

  • Popis výsledku anglicky

    The study concerns a mathematical game Tandemat based on the Activity game. The research questions are: What are the benefits and limits of Tandemat for the development of pupils' mathematical knowledge? What knowledge does the game bring to the teacher?Does the game have any benefits outside the field of mathematics? A qualitative analysis of experiments with five groups of pupils has shown that the game has potential to diagnose pupils' understanding, to develop and consolidate their mathematical knowledge, and to develop some non-mathematical abilities. Examples of the game playing are given to support results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    488-493

  • Název nakladatele

    Elsevier BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Brussels, Belgium

  • Datum konání akce

    25. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku