Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Understanding equations in schema-oriented education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194291" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194291 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.314" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.314</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.314" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.09.314</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Understanding equations in schema-oriented education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the past five years our research team has studied and elaborated a teaching method called the schema-oriented education. Pupils do not receive mathematical knowledge from the teacher. Instead, they build own mathematical schemata through problem-solving and class discussion. Problems are nested in various semantic and structural teaching environments. This article describes in detail the building of a schema in relation to the solution of a system of two linear equations x + y = a, x - y = b in threeof such environments.

  • Název v anglickém jazyce

    Understanding equations in schema-oriented education

  • Popis výsledku anglicky

    In the past five years our research team has studied and elaborated a teaching method called the schema-oriented education. Pupils do not receive mathematical knowledge from the teacher. Instead, they build own mathematical schemata through problem-solving and class discussion. Problems are nested in various semantic and structural teaching environments. This article describes in detail the building of a schema in relation to the solution of a system of two linear equations x + y = a, x - y = b in threeof such environments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    995-999

  • Název nakladatele

    Elsevier BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Brussels, Belgium

  • Datum konání akce

    25. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku