Zde jsem.: What is my situation? Identuty, Comunity, Art and Social Change
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194394" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194394 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Zde jsem.: What is my situation? Identuty, Comunity, Art and Social Change
Popis výsledku v původním jazyce
Images and Identity: Improving Citizenship Education Through Digital Art, explored the relationship between identity and citizenship through digital art across six European nations. It adopted an action research approach to curriculum development and developed web-based learning and curriculum materials for use in teacher training and schools. The Czech team focused their action research on the exploring the impact of contemporary art on creativity and cognition and on identity as a process of becomingin specific circumstances, under certain pre-conditions, in a certain culture and in relation to other people.
Název v anglickém jazyce
Zde jsem.: What is my situation? Identuty, Comunity, Art and Social Change
Popis výsledku anglicky
Images and Identity: Improving Citizenship Education Through Digital Art, explored the relationship between identity and citizenship through digital art across six European nations. It adopted an action research approach to curriculum development and developed web-based learning and curriculum materials for use in teacher training and schools. The Czech team focused their action research on the exploring the impact of contemporary art on creativity and cognition and on identity as a process of becomingin specific circumstances, under certain pre-conditions, in a certain culture and in relation to other people.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Images & Identity. Educating Citzenship through Visual Arts
ISBN
978-1-84150-742-2
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
81-101
Počet stran knihy
288
Název nakladatele
Intellect
Místo vydání
Bristol
Kód UT WoS kapitoly
—