Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalitativní metody výzkumu v aktuálních výzkumných projektech KVV PedF UK z let 2011 a 2012/I. (Vybrané metodologie a metody)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194408" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194408 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalitativní metody výzkumu v aktuálních výzkumných projektech KVV PedF UK z let 2011 a 2012/I. (Vybrané metodologie a metody)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá základním metodologickým rámcem čtyř vybraných výzkumných modelů, uplatňovaných v posledních letech ve výzkumu výtvarné výchovy a galerijní a muzejní edukace. Představí model akčního výzkumu (Elliot, Mason, Moura, Gitlin), model pedagogické reflexe výukových situací (Fulková - modifikace Schönova přístupu), a metodologii tzv. "art led research" (Sullivan), "artography" (Irwin). Publikace je podporována MKČR, projekt NAKI DF11P01OVV025.

  • Název v anglickém jazyce

    Qualitative methods of research projects (II) conducted by the Department of Art Education, 2011- 2012 period. Selected methodologies and methods

  • Popis výsledku anglicky

    This paper reflects on methodologies of four research models used in art education and museum/gallery education. The author describes methodology of action research (Elliot, Mason, Moura, Gitlin), the notion of reflective practitioner and methods of reflection on teaching processes (Fulková's modification of Schön's reflective 3 stage model) and the practice-based research in art enad design known as art-led research (Sullivan) and artography (Irwin). Highlights from forthcoming book on gallery and museum education edited by the author will be presented. The publication is funded by Ministry of Culture of the Czech Republic, NAKI DF11P01OVV025.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV025" target="_blank" >DF11P01OVV025: Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogika umění - umění pedagogiky, aneb, Inovativní, interkulturní a interdisciplinární přístupy k edukaci

  • ISBN

    978-80-7414-582-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    17-23

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    15. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku