Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DIDACTIC MATHEMATICAL GAMES IN DIFFERENT ROLES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194789" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194789 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DIDACTIC MATHEMATICAL GAMES IN DIFFERENT ROLES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    How and why use didactic games? Do we know their effectiveness? The game generally supports the development of pupils' abilities. Special didactic games can enlarge the complex of knowledge, can stimulate the evolution of personal characteristics, can change the approaches and the social atmosphere. These influences can be positive if we use the game in the teaching process. Mathematics is based on rational reasoning, each decision must be accompanied by arguments, proofs. The negative character of thegame in school mathematics is its independence - it means that the process of playing is interpreted by players as something "it is unreal, it is just a game".

  • Název v anglickém jazyce

    DIDACTIC MATHEMATICAL GAMES IN DIFFERENT ROLES

  • Popis výsledku anglicky

    How and why use didactic games? Do we know their effectiveness? The game generally supports the development of pupils' abilities. Special didactic games can enlarge the complex of knowledge, can stimulate the evolution of personal characteristics, can change the approaches and the social atmosphere. These influences can be positive if we use the game in the teaching process. Mathematics is based on rational reasoning, each decision must be accompanied by arguments, proofs. The negative character of thegame in school mathematics is its independence - it means that the process of playing is interpreted by players as something "it is unreal, it is just a game".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TASKS AND TOOLS IN ELEMENTARY MATHEMATICS

  • ISBN

    978-80-7290-637-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    357-358

  • Název nakladatele

    CHARLES UNIV PRAGUE

  • Místo vydání

    PRAHA 1

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    18. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329448800050