Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika a hry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079284" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika a hry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. V příspěvku jsou vysvětlena specifika hry jako vyučovací metody, hry didaktické a hry matematické. Dále je zde uvedeno několik ukázek konkrétních her, které mohou při výuce matematiky pomoci v motivaci, procvičování nebo upevňování daného učiva. Každá úloha je zpracována pro konkrétní ročník a s daným didaktickým záměrem.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics and games

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at the innovation of the content and forms of teaching Mathematics at Secondery schools. Explains the specifics of the game as methods of education, didactics games and math games are presented in our contribution. Furthermore, there are some specific examples of games that can help in the teaching of mathematics in motivation, practice or consolidation of the study. Each problem is processed for a particular class and a given didactic intention.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV

  • ISBN

    9788021075986

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    99-104

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku