Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické hry v matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43974120" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43974120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2025/01/Itev_2_2024.pdf" target="_blank" >https://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2025/01/Itev_2_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické hry v matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se věnuje didaktickým hrám v matematice v průběhu celého procesu vzdělávání. V kontextu konstruktivistického pojetí výuky jsou představeny tři konkrétní typy her, které toto smýšlení svým obsahem podporují. Mezi zmíněné hry patří matematický řetěz, geometrický diktát a vybarvovací puzzle, které jsou navrženy tak, aby procvičovaly různé matematické koncepty pro všechny věkové skupiny žáků. Článek se svým záměrem opírá o dotazníkové šetření, které proběhlo v lednu 2023, zaměřené na zjišťování, zda vyučující didaktické hry do hodiny matematiky zapojujía za jakým účelem.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic games in mthematics

  • Popis výsledku anglicky

    This article is devoted to didactic games in mathematics during the entire educational process. In the context of the constructivist concept of teaching, three specific types of games are presented, which support this thinking with their content. The games mentioned include Math Chain, Geometry Dictation, and Coloring Puzzle, designed to practice different math concepts for all age groups of students. The article&apos;s purpose is based on a questionnaire survey in January 2023, aimed at finding out whether teachers include didactic games in mathematics lessons and for what purpose.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

    2571-2519

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    52-61

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus