Zaměstnatelnost a uplatnění absolventů vysokých škol na pracovním trhu 2013
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10195564" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10195564 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zaměstnatelnost a uplatnění absolventů vysokých škol na pracovním trhu 2013
Popis výsledku v původním jazyce
Studie sestává ze tří relativně samostatných části, které však spojuje stejné téma. Prvním významným tématem studie je otázka, jak v různých zemích celkově reagují na problémy zaměstnatelnosti a uplatnění absolventů vysokých škol na pracovním trhu, a jaká jsou konkrétně přijímána opatření ve vysokoškolské politice státu k řešení problémů nerovnováhy mezi poptávkou a nabídkou vysokoškolského vzdělání. Analyzován byl vývoj v deseti evropských i neevropských zemích: Itálie, Německo, Dánsko, Nizozemsko, Francie, Velká Británie, USA, Rusko, Čína a Jižní Korea. Druhá část studie se věnuje mezinárodnímu srovnání hodnocení absolventů vysokých škol jejich zaměstnavateli. Vychází z průzkumu, který v letech 2012-2013 proběhl mezi více než 900 zaměstnavateli v devíti evropských zemích a do kterého byli zapojeni také pracovníci SVP PedF UK. Srovnávací výzkum odpovídá na následující okruhy otázek: Jaké jsou hlavní trendy na trhu práce pro absolventy vysokých škol a jak tyto trendy ovlivňují dovednos
Název v anglickém jazyce
Employability and the position of higher education graduates in the labour market 2013
Popis výsledku anglicky
The study consists of three relatively independent parts that are however connected by the same subject. The first major topic of the study is how in different countries they react to problems of employability of higher education graduates in the labor market, and what measures are taken specifically in state higher education policy to solve problems of imbalance between demand and supply of higher education. Development was analyzed in ten countries: Italy, Germany, Denmark, the Netherlands, France, Great Britain, USA, Russia, China and South Korea. The second part of the study deals with international comparison of evaluation of higher education graduates by their employers. It is based on a survey conducted in 2012-2013 among more than 900 employersin nine European countries and it involved experts of SVP PedF UK also. Comparative research answers the following sets of questions: What are the major trends on the labour market for higher education graduates and how these trends impa
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-715-1
Počet stran knihy
87
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—