Komunikační kompetence a čtecí gramotnost uživatelů kochleárního implantátu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10209978" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10209978 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační kompetence a čtecí gramotnost uživatelů kochleárního implantátu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na období školní docházky žáků a studentů s kochleárním implantátem v České republice. Jsou v něm analyzovány souvislosti mezi úrovní komunikačních kompetencí a školním zařazením uživatelů kochleárního implantátu. Komplexně mapuje isituaci ve čtení s porozuměním implantovaných žáků základních škol v roce 2010.
Název v anglickém jazyce
Communication Competences and Reading Skills of the Users of Cochlear Implant
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the problems of schooling and education of students with the Nucleus Cochlear Implant in the Czech Republic. It features analysed of the links between the levels of communication skills and school inclusion of cochlear implant users.The complex situation in 2010, the study analyses the state of understanding of reading of pupils with cochlear implants in primary schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII.
ISBN
978-80-7315-246-8
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
167-184
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—