Analýza úrovně čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10295920" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10295920 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza úrovně čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na období školní docházky žáků s kochleárním implantátem v České republice. Jsou v něm analyzovány souvislosti mezi úrovní čtení a školním zařazením uživatelů kochleárního implantátu. Komplexně mapuje čtení s porozuměním implantovaných žáků v základních školách hlavního vzdělávacího proudu a základních školách pro sluchově postižené.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the level of reading comprehension of students with cochlear implants
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the problems of schooling and education of students with the Nucleus Cochlear Implant in the Czech Republic. It features analysed of the links between the levels of reading and school inclusion of cochlear implant users. The complexsituation, the study analyses the state of understanding of reading of pupils with cochlear implants in primary mainstream schools and schools for the hearing impaired.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
135-146
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—