Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza úrovně čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10295920" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10295920 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza úrovně čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na období školní docházky žáků s kochleárním implantátem v České republice. Jsou v něm analyzovány souvislosti mezi úrovní čtení a školním zařazením uživatelů kochleárního implantátu. Komplexně mapuje čtení s porozuměním implantovaných žáků v základních školách hlavního vzdělávacího proudu a základních školách pro sluchově postižené.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the level of reading comprehension of students with cochlear implants

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the problems of schooling and education of students with the Nucleus Cochlear Implant in the Czech Republic. It features analysed of the links between the levels of reading and school inclusion of cochlear implant users. The complexsituation, the study analyses the state of understanding of reading of pupils with cochlear implants in primary mainstream schools and schools for the hearing impaired.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    135-146

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus