Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem (analýza výsledků Kaufmanova subtestu čtení/porozumění).
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129452" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129452 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem (analýza výsledků Kaufmanova subtestu čtení/porozumění).
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje stav čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené. K testování byl použit Kaufmanův subtest Čtení/porozumění, který je neverbální aje standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Bylo zjištěno, že žáci s kochleárním implantátem nedosahují průměrných výsledků ve čtení s porozuměním slyšící populace vrstevníků.
Název v anglickém jazyce
Reading with cemprehension of children with cochlear implant orientation (The analyse of Kaufman Test Resusults)
Popis výsledku anglicky
The paper analyzes the state of understatnding of reading of pupils with cochlear implants in primary schools and mainstream primary schools for pupils with hearing impairment. The test Kaufman subtest Reading / understanding, which is non-verbal and isstandardized for the population of 7 - 12.5 years old pupils was used for analyses. It was found that pupils with cochlear implants are below average performance in reading with understanding than peers without hearing impairment.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů