Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem (analýza výsledků Kaufmanova subtestu čtení/porozumění).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129452" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129452 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem (analýza výsledků Kaufmanova subtestu čtení/porozumění).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje stav čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené. K testování byl použit Kaufmanův subtest Čtení/porozumění, který je neverbální aje standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Bylo zjištěno, že žáci s kochleárním implantátem nedosahují průměrných výsledků ve čtení s porozuměním slyšící populace vrstevníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading with cemprehension of children with cochlear implant orientation (The analyse of Kaufman Test Resusults)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyzes the state of understatnding of reading of pupils with cochlear implants in primary schools and mainstream primary schools for pupils with hearing impairment. The test Kaufman subtest Reading / understanding, which is non-verbal and isstandardized for the population of 7 - 12.5 years old pupils was used for analyses. It was found that pupils with cochlear implants are below average performance in reading with understanding than peers without hearing impairment.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů