Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem jako předpoklad dalšího vzdělávání a profesní orientace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129450" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129450 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem jako předpoklad dalšího vzdělávání a profesní orientace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem. Ke zjištění stavu čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené byl použit neverbální Kaufmanův subtest 16 Čtení/porozumění, který je standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Výsledky tohoto subtestu ukazují, že žáci s kochleárním implantátem vykazují určité opoždění oproti jejich slyšícím vrstevníkům.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading with comprehension of pupils cochlear implants as a precondition for their further education and job orientation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on reading with understanding of children with cochlear implant. Standardised Non-verbal Kaufman subtest reading/understanding for children 7-12,5 years in mainstream schools and schools for the hearing impaired was used to gain research data. The results of this subtest show that pupils with cochlear implants show some delay compared to their peers without hearing impairment.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI.

  • ISBN

    978-80-7315-235-2

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    151-162

  • Počet stran knihy

    327

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly