Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání uživatelů kochleárního implantátu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10209981" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10209981 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání uživatelů kochleárního implantátu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá postoji pedagogů ke vzdělávání uživatelů kochleárního implantátu Nucleus v České republice. Vzdělávání uživatelů kochleárního implantátu je sledováno z pohledu speciálních pedagogů ze speciálně pedagogických center a učitelů škol hlavního vzdělávacího proudu. Získané poznatky mají přispět ke zkvalitnění edukačního procesu dětí, žáků a studentů s kochleárním implantátem s důrazem na inkluzivní způsob vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher attitudes to inclusive education cochlear implant users

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the attitudes of teachers to education of the users of Nucleus Cochlear Implant in the Czech Republic. Education cochlear implant users is monitored in terms of special teachers of special education centers and teachers of mainstreamschools. Acquired knowledge shall contribute to the improvement of the educational process of children, pupils and students with Cochlear Implant with an emphasis on inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7315-245-1

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    109-115

  • Počet stran knihy

    320

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly