Možnosti využití pojmových map ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10209634" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10209634 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití pojmových map ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá problematikou pojmového mapování a jeho možností ve vzdělávání na základní škole a na vysoké škole s cílem přispět k rozpracování teoretické báze pedagogiky ve vztahu k oblasti didaktických prostředků a rozvoji kognitivně orientovaného způsobu edukace. Prostřednictvím teoretických i empirickým metod se usiluje o analýzu kognitivních východisek pojmového mapování, pochopení podstaty edukačního potenciálu pojmových map, poznání charakteristik pojmových map a jejich aplikace. Publikacepředstavuje teoretické aspekty pojmového mapování, aktivity i výsledky a zjištění realizovaných výzkumných šetření v rámci implementačního procesu pojmových map do výuky na základní a vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of concept maps in education
Popis výsledku anglicky
This publication deals with the issue of concept mapping and its potential applications in secondary and higher education. The objective was to contribute to the development of pedagogical theory in relation to the area of didactic resources, and developa cognitively-oriented method of education. Through theoretical and empirical methods, the authors sought to analyze the cognitive foundation of concept mapping and understand the essence of its educational potential, as well as recognize concept map characteristics and their applications. This work presents the theoretical aspects of concept mapping, its activities and results; including research findings obtained from surveys executed during concept map implementation in secondary and higher education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-802-8
Počet stran knihy
90
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—