Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interaktivní tabule v kurzu didaktiky matematiky pro budoucí učitele matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10281904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10281904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interaktivní tabule v kurzu didaktiky matematiky pro budoucí učitele matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V roce 2013 bylo PedF UK v Praze příjemcem projektu FRVŠ, jehož hlavním cílem bylo vybudovat a rozšířit stávající technologické zázemí pro využívání moderních informačních a komunikačních technologií v přípravě budoucích učitelů matematiky a 1. stupně základní školy. Vybudované technické zázemí bylo využito v řadě předmětů, jejichž obsah a způsob prezentace látky byly přizpůsobeny novým možnostem. Článek se zabývá výzkumem zaměřeným na využití těchto nových technologií v jednom z těchto předmětů, a sicedidaktice matematiky, a na několika příkladech z tohoto kurzu ilustruje, jakým způsobem se studenti seznamují s potenciálem interaktivní tabule pro jejich budoucí výuku na školách. Ilustrace se týkají mj. tvorby a didaktického hodnocení prezentací pro interaktivní tabule a apletů a elektronických učebnic. Příklady dokumentují, jak je ve zmíněném kurzu interaktivní tabule využívána nejen jako prostředek vyučování, ale také jako prostředek učení. Stručně jsou zmíněny některé výzkumy týkaj

  • Název v anglickém jazyce

    An interactive whiteboard in the mathematics education course for future mathematics teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In 2013, the Faculty of Education, Charles University in Prague, was awarded a grant project FRVŠ whose main goal was to build and upgrade current technological facilities for the use of modern informational and communicational technologies in the education of future mathematics and elementary teachers. The new facilities have been used in several courses whose content and way of presenting subject matter were adapted to the new possibilities. The article focuses on one of these courses, namely, the mathematics education course, and shows on several illustrations the way in which the students are introduced to the potential benefits of the interactive whiteboard for their future teaching at schools. The illustrations concern, among others, the creationand didactic evaluation of presentations for interactive whiteboards and of applets and electronic textbooks. Examples document how the interactive whiteboard is used not only as a means of teaching but also of learning. Some research is

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2014: 13th Conference on Applied Mathematics, Proceedings

  • ISBN

    978-80-227-4140-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    411-418

  • Název nakladatele

    Slovak University of Technology in Bratislava, Publishing House of STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    4. 2. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku