Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic Contract in Mathematics Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282340" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10282340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-94-007-4978-8" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-94-007-4978-8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-94-007-4978-8" target="_blank" >10.1007/978-94-007-4978-8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic Contract in Mathematics Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A "didactical contract" is an interpretation of the commitments, the expectations, the beliefs, the means, the results, and the penalties envisaged by one of the protagonists of a didactical situation (student, teacher, parents, society) for himself andfor each of the others, a propos of the mathematical knowledge being taught. The text focuses mainly on didactical and ethical responsibility, paradoxes of the didactical contract, observation of the reactions of teachers to difficulties, explanation oflong-term effects and extensions.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic Contract in Mathematics Education

  • Popis výsledku anglicky

    A "didactical contract" is an interpretation of the commitments, the expectations, the beliefs, the means, the results, and the penalties envisaged by one of the protagonists of a didactical situation (student, teacher, parents, society) for himself andfor each of the others, a propos of the mathematical knowledge being taught. The text focuses mainly on didactical and ethical responsibility, paradoxes of the didactical contract, observation of the reactions of teachers to difficulties, explanation oflong-term effects and extensions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Encyclopedia of Mathematics Education

  • ISBN

    978-94-007-4977-1

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    153-159

  • Počet stran knihy

    700

  • Název nakladatele

    Springer Netherlands

  • Místo vydání

    Dordrecht

  • Kód UT WoS kapitoly