Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přírodovědné exkurze ve školní praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10296803" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10296803 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přírodovědné exkurze ve školní praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem publikace Přírodovědné exkurze ve školní praxi je podívat se na problematiku exkurzní činnosti ve školách z různých úhlů pohledu a vzájemně tyto přístupy provázat. Publikace obsahuje obecnou a speciální část. Obecná část vymezuje exkurzi jako pedagogickou a didaktickou kategorii, zabývá se omezením exkurzní činnosti dané legislativou a bezpečností žáků a věnuje se novému trendu v terénní výuce, využití ICT. Speciální část je členěna do kapitol podle převažujícího systematického pojetí výuky přírodopisu a biologie v České republice. Jednotlivé kapitoly se tedy věnují vždy exkurzím v konkrétním oboru biologie (botanika, zoologie bezobratlých, zoologie obratlovců) a geologii. Závěrečná kapitola Zahraniční exkurze představuje naopak komplexní pohled,spojuje dílčí biologické a geologické obory a navíc otevírá českému učiteli možnost uvažovat i o exkurzi mimo naši republiku.

  • Název v anglickém jazyce

    The science field trips in educational practice

  • Popis výsledku anglicky

    The science field trips in educational practice publication intends to examine various aspects of the topic of field trips at schools and to interconnect all these approaches.The publication is divided into a general and a specific part. The general partdefines the field trip as a pedagogical and didactic category, it focuses on regulation of field trips as governed by legislation and safety of pupils and on the new trend in teaching directly in the nature: the utilisation of the ICT. The specific partis subdivided into chapters according to the prevailing systematic approach to teaching of natural science and biology in the Czech Republic.The individual chapters are therefore always devoted to field trips/group excursions in a particular field of biology (botany, invertebrate zoology, vertebrate zoology) and geology. By contrast, the concluding chapter entitled Foreign field trips presents a comprehensive view, connects constituent biological and geological fields and, additionally,

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-807-3

  • Počet stran knihy

    157

  • Název nakladatele

    UK PedF

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy