Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EDUCATION OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN THE REPUBLIC OF SERBIA AND THE CZECH REPUBLIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10314335" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10314335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    VASPITANJE I OBRAZOVANJE DECE SA CEREBRALNOM PARALIZOM U REPUBLICI SRBIJI I REPUBLICI ČEŠKOJ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Deca i mladi sa cerebralnom paralizom (u daljem tekstu CP) predstavljaju specifčnu populaciju s obzirom na njihova primarno fzička ograničenja koja su najčešće udružena sa drugim simptomima kao što su govorni poremećaji, perceptivne smetnje, snižene intelektualne sposobnosti, epilepsija i emocionalna nestabilnost. Prema istraživanjima u Srbiji i Češkoj, najzastupljenije teškoće koje utiču na socijalnu participaciju dece i mladih sa CP su zabeležene u oblasti školskog funkcionisanja i to sa statistički značajnim odnosom prema stepenu oštećenja pojedinca.

  • Název v anglickém jazyce

    EDUCATION OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN THE REPUBLIC OF SERBIA AND THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    Children and young people with cerebral palsy (hereinafter CP) represent a specifc population with regard to their primary physical limitations which are most often associated with other symptoms such as speech disorders, perceptual disorders, intellectual disabilities, epilepsy and emotional instability. According to research in Serbia and the Czech Republic, the most common problems that afect the social participation of children and adolescents with CP were recorded in the area of school functioningand with a statistically signifcant relationship to the degree of damage to the individual.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SPECIJALNA EDUKACIJA I REHABILITACIJA DANAS

  • ISBN

    978-86-6203-069-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    109-117

  • Název nakladatele

    Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

  • Místo vydání

    Beograd

  • Místo konání akce

    Beograd

  • Datum konání akce

    25. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku