Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tělesná výchova žáků s dětskou mozkovou obrnou na 1. stupni ZŠ: žáci ZŠ speciálních a žáci integrovaní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F06%3A00011123" target="_blank" >RIV/61989592:15510/06:00011123 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tělesná výchova žáků s dětskou mozkovou obrnou na 1. stupni ZŠ: žáci ZŠ speciálních a žáci integrovaní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek referuje, formou kazuistických studií, o výsledcích dlouhodobého sledování skupiny žáků s dětskou mozkovou obrnou (DMO). Jsou zde shrnuty zkušenosti s organizací tělesné výchovy na 1. stupni základní školy u žáků s DMO ve dvou odlišných vzdělávacích prostředích (žáci integrovaní v běžné základní škole a žáci navštěvující školu speciální). Práce srovnává environmentální podmínky pro tělesnou výchovu v jednotlivých prostředích a jejich vliv na sebepojetí dětí. Sebepojetí dětí je v práci hodnoceno Obrázkovou škálou sebepojetí a sociální akceptace pro děti s DMO (OSSSA DMO). Příspěvek shrnuje typické markery v sebehodnocení na subškále pohybových kompetencí OSSSA DMO a míru začlenění a aktivní participace dětí v tělesné výchově.

  • Název v anglickém jazyce

    PE of pupils with cerebral palsy on 1st grade of primary school: Pupils of special primary schools and integrated pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The article informs, by case studies, about results of long-term monitoring of group of pupils with cerebral palsy (CP). We are presenting experience with organising lessons of PE at Elementary school in children with CP in two different environments (children integrated in general education and children visiting school for children with diasbilities). The article compares environmental conditions for PE in different environment and its influence on children?s self-concept. Self concept is measured by czech version of Pictorial scale for perceived competence and social acceptance in children with CP (Čurdová, 2005). The article is summarizing tipical markers in self-concept of children with CP in the physical competence domain and the amount of inclusion and active participation of children in PE lessons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efekty pohybového zatížení v edukačním prostředí tělesné výchovy a sportu

  • ISBN

    80-244-1366-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    64

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku