Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The role of subject in the modern age

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10315791" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10315791 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The role of subject in the modern age

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the problem of subject, postmodernity, many theories of truth, addaequatio rei et intellectus, aletheia, theory of majority, Nietzsche and the truth, Marx and the theory of truth.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of subject in the modern age

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problem of subject, postmodernity, many theories of truth, addaequatio rei et intellectus, aletheia, theory of majority, Nietzsche and the truth, Marx and the theory of truth.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Philosophy of Education

  • ISSN

    1811-0916

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    14-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus