Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From creative Writing to bilingual Production by using the example of Marching Red Riding Hood

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10316963" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10316963 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Vom kreativen Schreiben zur zweisprachigen Inszenierung am Beispiel des Märchens Rotkäppchen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Artikel beschäftigt sich mit der Dramapädagogik im Fremdsprachenstudium, die als Bestandteil der Ganzheitlichen Pädagogik verstanden wird. Man geht von der literarischen Analyse zum kreativen Schreiben und letztendlich zur mehrsprachigen Theaterinszenierung. Am Beispiel der Arbeit mit dem Märchen &quot;&quot;Rotkäppchen&quot;&quot; zeigt man die Zweisprachgikeit als ein geeignetes Motivationsmittel zur Vertiefung sprachlicher, literarischer sowie interkultureller Kompetenzen.

  • Název v anglickém jazyce

    From creative Writing to bilingual Production by using the example of Marching Red Riding Hood

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the theatre education in foreign language studies , which is understood as an integral part of holistic education. The Algorhitm of working with a the literary text shows the way from literary analysis to the creative writing and ultimately to multilingual theatre production. On the example of the fairy tale &quot;&quot;Little Red Riding Hood&quot;&quot; multilingualismis showed as an optimal means of motivation to deepen linguistic, literary and intercultural competences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Deutsch ohne Grenzen. Didaktik Deutsch als Fremdsprache

  • ISBN

    978-80-263-0932-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    72-87

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    16. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000475402600004