Zlomky - obtíže žáků 2. stupně a jejich možné příčiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10320845" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10320845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zlomky - obtíže žáků 2. stupně a jejich možné příčiny
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola přináší výsledky analýzy klinických rozhovorů se žáky v průběhu jejich řešení matematických úloh se zlomky. Zvažuje také možné změny ve výuce matematiky, které by mohly vést k lepšímu porozumění zlomkům.
Název v anglickém jazyce
Fractions - secondary school pupils' problems and their possible causes
Popis výsledku anglicky
The text brings the analysis of the clinical interviews with 6 - 9 grade pupils on their solutions of the mathematical problems involving fractions. Some considerations are also made about possible changes in math education which could lead to better understanding of fractions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků
ISBN
978-80-246-3234-6
Počet stran výsledku
72
Strana od-do
181-252
Počet stran knihy
462
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—