Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zlomky - obtíže žáků 2. stupně a jejich možné příčiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10320845" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10320845 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zlomky - obtíže žáků 2. stupně a jejich možné příčiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola přináší výsledky analýzy klinických rozhovorů se žáky v průběhu jejich řešení matematických úloh se zlomky. Zvažuje také možné změny ve výuce matematiky, které by mohly vést k lepšímu porozumění zlomkům.

  • Název v anglickém jazyce

    Fractions - secondary school pupils' problems and their possible causes

  • Popis výsledku anglicky

    The text brings the analysis of the clinical interviews with 6 - 9 grade pupils on their solutions of the mathematical problems involving fractions. Some considerations are also made about possible changes in math education which could lead to better understanding of fractions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků

  • ISBN

    978-80-246-3234-6

  • Počet stran výsledku

    72

  • Strana od-do

    181-252

  • Počet stran knihy

    462

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly