Co, proč a jak ve školské matematice II. Zlomky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031393" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co, proč a jak ve školské matematice II. Zlomky
Popis výsledku v původním jazyce
Zavedení pojmu zlomek jako části celku a jako racionálního čísla. Porovnávání zlomků. Číselná osa,
Název v anglickém jazyce
What, why and how in school mathematics.Fractions.
Popis výsledku anglicky
Rational numbers as Fraction. Number Line. Equivalent fractions. Numerator and denominator of fraction.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika, fyzika, informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—