Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DIYLab jako výzva pro vzdělavatele učitelů učit se o učení svých žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10329677" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10329677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DIYLab jako výzva pro vzdělavatele učitelů učit se o učení svých žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy je od ledna 2014 zapojena do tříletého EU projektu DIYLab 1 , v němž se pokusila ve výuce budoucích učitelů aplikovat filozofii a principy DIY (Do It Yourself). V DIY aktivitách, které si budoucí učitelé PedF v průběhu projektu vyzkoušeli, byla snaha podporovat badatelsky orientované učení, týmovou spolupráci, autonomní učení studentů, přispět k rozvoji jejich digitální gramotnosti a rozvíjet mezipředmětové a mezioborové vztahy. Budoucí učitelé tak měli příležitost seznámit se s vyučovacím přístupem, který budou moci aplikovat v učitelské praxi se svými žáky. Zařazení DIY aktivit do školního vzdělávání je příležitostí, jak věnovat hlubší pozornost vlastnímu procesu učení žáků, podporovat jejich autonomní učení a využít jejich znalostí a dovedností získaných v mimoškolní činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    DIYLab as a challenge for educators to learn about the teachings their pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Since January 2014, the Faculty of Education of Charles University has been involved in the three-year EU project DIYLab, in which it tried to teach philosophy and DIY (Do It Yourself) in the teaching of future teachers. The DIY activities that future PedF teachers attempted during the project were an effort to support researcher-oriented learning, teamwork, autonomous student learning, to contribute to the development of their digital literacy, and to develop inter-subject and interdisciplinary relationships. Future teachers thus had the opportunity to learn about the teaching approach they could apply in their teaching practice. Including DIY activities into school education is an opportunity to pay deeper attention to the pupils&apos; own learning process, to support their autonomous learning and to use their knowledge and skills acquired in out-of-school activities, in informal education.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    20

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce