Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DIYLab - inovativní způsoby vzdělávání na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10329678" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10329678 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DIYLab - inovativní způsoby vzdělávání na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Seminář se zaměřuje na inovativní pojetí výuky vycházející z filozofie DIY. V rámci přednášky bude vysvětlena samotná filozofie DIY, resp. koncepce výuky vycházející z projektu DIYLab a hlavní principy, o které se opírá. Zařazení DIY aktivit do školního vzdělávání může být pro učitele výzvou věnovat hlubší pozornost vlastnímu procesu učení, podpořit autonomní učení a využít znalosti, zájem a dovednosti žáků a studentů osvojené v průběhu jejich mimoškolních aktivit. Přednáška se následně soustředí právě na představení koncepce výuky dle projektu DIYLab a ukázky výukových aktivit vzniklých v rámci tohoto projektu v ČR, Finsku a Španělsku. Součástí semináře bude závěrečná diskuse k danému tématu zaměřená na klady a zápory koncepce DIYLab.

  • Název v anglickém jazyce

    DIYLab - Innovative ways of learning at university

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop focuses on an innovative concept of teaching based on the philosophy of DIY. The DIY philosophy itself will be explained within the workshop. the concept of teaching based on the DIYLab project and the main principles underpinning it. Incorporating DIY activities into school education can be a challenge for teachers to pay deeper attention to their own learning process, to support autonomous learning and to use the knowledge, interest and skills of pupils and students acquired during their out-of-school activities, informal learning. The lecture is then focused on introducing DIYLab teaching concept and demonstration of educational activities developed within this project in the Czech Republic, Finland and Spain. Part of the seminar will be the final discussion on the topic focused on the pros and cons of the DIYLab concept.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    20

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce