Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lingvistický pojem a termín spojka u žáků 1. stupně ZŠ - výsledky výzkumného šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10330550" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10330550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lingvistický pojem a termín spojka u žáků 1. stupně ZŠ - výsledky výzkumného šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou osvojování lingvistického pojmu a termínu spojka u žáků 1. ročníku základní školy, pracuje s dětskými prekoncepty v jazykové oblasti a seznamuje s tím, jakým způsobem žáci 1. ročníku ZŠ s pojmem spojka pracují. Popisuje jednotlivé části výzkumu a představuje metody (řízený rozhovor, metoda zakotvené teorie, jazykový obraz světa), které byly v rámci šetření použity.

  • Název v anglickém jazyce

    THE LINGUISTIC CONCEPT OF CONJUNCTION BY PRIMARY SCHOOL PUPILS - RESEARCH RESULTS

  • Popis výsledku anglicky

    The research project focuses on the acquisition of linguistic concept and term by primary school pupils from the linguistic and linguodidactic viewpoints. Within the project, we examine the ways in which pupils acquire the issues of linguistic concepts. We analyse the thought processes of younger pupils in exploring linguistic concepts, and describe the methods (dialog, Grounded Theory, linguistic picture of the world) by which pupils recognise linguistic terms within the broader context.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    113-127

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus