Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038137" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumu, který se zabýval problematikou komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním. V rámci výzkumného šetření byly analyzovány komunikační obtíže žáků z hlediska jazykových rovin řeči a také možnosti logopedické intervence a podpory, která je těmto žákům poskytována.
Název v anglickém jazyce
Communication Ability of Social Handicapped Pupils
Popis výsledku anglicky
The theme is the issue of communiaction abilities of socially disadventaged pupils. Within the scope of the research were analyzed communication difficulties of pupils in terms of linguistic levels and also the possibility of logopedical intervention andsupport to these students, which is provided.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils.
ISBN
978-80-210-5033-4
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
381
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—