Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové kompetence manažerů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334674" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové kompetence manažerů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika rozvoje klíčových kompetencí je v České republice řešena primárně v souvislosti s kurikulární (školskou) reformou. Hodnocen je přitom rozvoj klíčových kompetencí u žáků příslušného stupně a typu formálního vzdělávání. Oproti této praxi se příspěvek zabývá problematikou klíčových kompetencí manažerů vzdělávání (zejména skupiny vedoucích pedagogických pracovníků). Činí tak v kontextu původní myšlenky klíčových kompetencí pro celoživotní učení a současně vzhledem k požadavkům na další profesní vzdělávání uvedené skupiny dospělých účastníků vzdělávání. Uvedena jsou také východiska rozvoje klíčových kompetencí manažerů vzdělávání v modelu řízení podle kompetencí (rozvoj vedoucí k osvojování, rozvoji a transformaci kompetencí zaměstnanců - přístup ke vzdělávání podle kompetencí).

  • Název v anglickém jazyce

    Key competencies of educational managers

  • Popis výsledku anglicky

    Development of key competencies is in the Czech Republic discussed primarily in the context of the curriculum (school) reform. Development of key competencies is evaluated while developing key competencies of pupils of appropriate level and type of formal education. Contrary to this practice, the contribution deals with the key competencies of managers of education (especially of senior teaching staff/headmasters etc.). It does so in the context of the original idea of key competences for lifelong learning and in the context of requirements for continuing professional education of the group of adult learners specified above. The paper also deals with the background of the development of key competencies of educational managers within the competency-based management (development leading to the acquisition, development and transformation of competencies of employees - competency-based development).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pokroky v hodnocení klíčových kompetencí

  • ISBN

    978-80-7464-866-3

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    94-104

  • Počet stran knihy

    127

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly