Vztah žáků a studentů k budoucnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10335307" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10335307 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1603/lifele2016060353.pdf" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1603/lifele2016060353.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah žáků a studentů k budoucnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá vzájemným vztahem žáků a studentů k budoucnosti, souvislostmi mezi časovou perspektivou, výkonovou motivací a volními vlastnostmi člověka. Na teoretické úrovni se článek věnuje vědeckým východiskům časové dimenze v lidském životě, vztahu mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a souvislostí těchto koncepcí s teoretickým uchopením problematiky vůle. Hlavním cílem textu je představit strukturovaný výzkum (kvantitativní i kvalitativní) časové perspektivy, výkonové motivace a vůle u žáků základních a studentů středních škol v České republice.
Název v anglickém jazyce
The Relationship of the Students to the Future.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the relationship of students to the future, a relationship between time perspective, achievement motivation and individual's volition. On the theoretical level the artical deals with scientific basis of the time dimension in the human life, with relation between time perspective and achievement motivation and the connection of these concepts to the theoretical approach to the topic of volition. The main objective of the paper is to present a structured research (quantitative and qualitative) of time perspective, achievement motivation and volition in students of primary and secondary schools in Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání
ISSN
1805-8868
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
28
Strana od-do
53-80
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—