POZNÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍHO JAZYKA VÝTVARNÉ VÝCHOVY NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10336320" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10336320 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
POZNÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍHO JAZYKA VÝTVARNÉ VÝCHOVY NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku vycházejícího z pedagogické praxe bylo ukázat jednu z mnoha možností práce s pojmy, které nám učitelům pomáhají objasňovat a přibližovat žákům možnosti výtvarného a uměleckého vizuálního obrazu a s tím spojené používání oborových pojmů, které jsou základem výtvarného jazyka jako prostředku komunikace. Důležitou součástí výuky je hledání a poznávání vizuálního zobrazení obsahu pojmů ve výuce výtvarné výchovy na druhém stupni základní školy.
Název v anglickém jazyce
COGNITION OF THE COMMUNICATION LANGUAGE OF ART EDUCATION IN THE SECOND STAGE OF PRIMARY SCHOOL
Popis výsledku anglicky
The target of this article coming out of the teaching practice was to show one of the possibilities of work with concepts. It helps teachers to introduce and explain the options of an artistic and creative visual image to their pupils in connection with using specific terms. These terms or concepts are the base of an artistic language which is used as a medium of communication. Very important part of an educational process in Art at the second stage of primary school is searching and cognition of the visual display of concepts content.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
55
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
27-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—