Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplication DIY in Czech Republic at university

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10364242" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10364242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Aplicación en el contexto universitario de la República Checa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    La realización de actividades para estudiantes de Pedagogía es parte importante del proyecto DIYLab. Este enfoque supone un gran avance en la preparación de futuros docentes, ya que se trabaja para que su práctica profesional refleje las últimas tendencias en educación. Al mismo tiempo, es necesario no desconectar del estado real de las escuelas en términos organizativos, curriculares, sociales y tecnológicos.

  • Název v anglickém jazyce

    Aplication DIY in Czech Republic at university

  • Popis výsledku anglicky

    One of the components of the EU project DIYLab was the implementation of DIY activities into the university education of the students of pedagogy. For the preparation of future teachers, the pedagogical approach with DIY elements means an important shift in the view of the learning process and the teaching of the young generation so that it is motivated to address real complex problems. In the context of teacher training, there is still a present issue of how to properly prepare students for their future profession so that their teaching practice reflects modern trends in education and, at the same time, is not separated from the real state of schools in organisational, curricular, social and technological terms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cuadernos de Pedagogía

  • ISSN

    0210-0630

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    483

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    74-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus