Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vlivy multimediální komunikace ve výtvarné výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10371298" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10371298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vlivy multimediální komunikace ve výtvarné výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku předkládáme pohled na výtvarnou výchovu z hlediska aktuálních vztahů mezi tzv. digitálním uměním, možnostmi ICT ve výtvarné výchově, širšími kontexty kreativity, kulturní edukace a vizuální gramotnosti. Toto vztahové pomezí je charakterizováno terminologickými průniky několika diskursů, z nichž za hlavní považujeme vizuální studia, kritické teorie identit a subjektivit, teorie obrazu a současného výtvarného uměni, studia sociálního chování a kognice v době globálních toků virtuálních komodit a multimediální komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Influences of Multimendial Communication in Art Education

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper the authors present a view of art education from the perspective of the current relationship between what we call digital art, the use of ICT in art education, wider contexts of creativity, cultural education and visual literacy. This relationship boundary is characterized by a terminological intersection of several discourses, of which - as the main ones - the authors consider visual studies, critical theories of identity and subjectivity, image theory and contemporary art studies, studies of social behaviour and cognition at the time of global virtual commodity flows and multimedial communication.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    57

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    16-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus