Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech Republic - ECEC Workforce Profile

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10371828" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10371828 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://seepro.eu/Deutsch/Pdfs/TSCHECHISCHE%20REPUBLIK_Fruehpaedagogisches_Personal.pdf" target="_blank" >http://seepro.eu/Deutsch/Pdfs/TSCHECHISCHE%20REPUBLIK_Fruehpaedagogisches_Personal.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Frühpädagogisches Personal - Länderbericht Tschechische Republik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Text präsentiert Ergebnisse der Analyse von Bildungsprogrammen des frühpädagogischen Fachpersonals, das frühkindliche Bildung, Betreuung und Pflege in der Tschechischen Republik gewährleistet. Die Bildungswege von FBBE-Fachkräften, Profile und Kategorisierung von Bildungsprogrammen werden ausführlich analysiert. Der Text fasst die aktuellen Entwicklungstendenzen in der Vorbereitung des pädagogischen Personals in FBBE-Einrichtungen (ISCED 01 und 02) zusammen und weist auf die Herausforderungen hin, die das derzeitige Bildungs- und Ausbildungssystem für pädagogisches Personal mit sich bringt.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Republic - ECEC Workforce Profile

  • Popis výsledku anglicky

    The text presents the results of the analysis of educational programs for workers who provide early childhood education and care in the Czech Republic. The educational paths of professionals in ECEC, profiles and categorization of educational programs are discussed in detail. The text summarizes the current developmental trends in the preparation of pedagogical staff in ECEC institutions (ISCED 01 and 02) and points to the challenges in the current system of education and training for pedagogical staff.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů