Postižený člověk ve společnosti - speciální, nebo inkluzivní školství?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10372683" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10372683 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postižený člověk ve společnosti - speciální, nebo inkluzivní školství?
Popis výsledku v původním jazyce
Autor článku se zabývá srovnáním inkluzivního a specializovaného vzdělávání zdravotně handicapovaných se zřetelem k hudebnímu vzdělávání zrakově postižených.
Název v anglickém jazyce
Person with disabilities in the society. Special or Inclusive education?
Popis výsledku anglicky
Author of the article compares the inclusive and special education of disability children and youth with respect to the music education of visual disabilities.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
19-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—