Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k rozvoji klíčových pracovníků vzdělávacích organizací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389513" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k rozvoji klíčových pracovníků vzdělávacích organizací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vymezuje rozvoj vzdělávacích organizací z pohledu teorie a praxe vzdělávání dospělých a praxe managementu vzdělávání. Dále jsou v něm uvedena specifika rozvoje klíčových pracovníků vzdělávacích organizací z hlediska požadavků na jejich kvalifikaci a profesní rozvoj a v kontextu změn, ke kterým aktuálně dochází v řízení a vedení lidí (people managementu) ve vzdělávacích organizacích v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to development of key employees of educational organizations

  • Popis výsledku anglicky

    The paper defines development of staff of educational organizations from the point of view of theory and practice of adult education and practice of educational management. It also highlights the specifics of the development of key personnel of educational organizations in terms of their qualifications and professional development requirements and in the context of the changes that are currently taking place in the people management of educational organizations in the Czech Republic. Based on the conducted research, it demonstrates which models of people management and related approaches to employee development are used in the practice of educational organizations in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VZDELAVANI DOSPELYCH 2017: V DOBE REZONUJICICH SPOLECENSKYCH ZMEN. IN TIMES OF RESONANT SOCIAL CHANGES

  • ISBN

    978-80-906894-2-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    289-295

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000583854200032