Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Soukromé doučování (nejen) matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10390429" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10390429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Soukromé doučování (nejen) matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mnoho žáků chodí na doučování matematiky, mnozí učitelé matematiky ve svém volném čase doučování poskytují. Co o něm ale víme? Soukromé doučování je v České republice poměrně málo probádané, tvoří ale nedílnou součást vzdělávání žáků. Následující článek přináší stručný přehled toho, co by učitele matematiky mohlo o doučování zajímat.

  • Název v anglickém jazyce

    Private tutoring of (not only) mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    Many pupils attend a private supplementary tutoring of Mathematics, many mathematics teachers provide some tutoring in their free time. But what do we know about it? Private supplementary tutoring is not researched much in the Czech Republic, nevertheless, it creates an inseparable part of pupils&apos; education. This article offers a brief overview what a math teacher may be interested in concerning a tutoring.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    129-137

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus