Soukromé doučování (nejen) matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10390429" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10390429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Soukromé doučování (nejen) matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Mnoho žáků chodí na doučování matematiky, mnozí učitelé matematiky ve svém volném čase doučování poskytují. Co o něm ale víme? Soukromé doučování je v České republice poměrně málo probádané, tvoří ale nedílnou součást vzdělávání žáků. Následující článek přináší stručný přehled toho, co by učitele matematiky mohlo o doučování zajímat.
Název v anglickém jazyce
Private tutoring of (not only) mathematics
Popis výsledku anglicky
Many pupils attend a private supplementary tutoring of Mathematics, many mathematics teachers provide some tutoring in their free time. But what do we know about it? Private supplementary tutoring is not researched much in the Czech Republic, nevertheless, it creates an inseparable part of pupils' education. This article offers a brief overview what a math teacher may be interested in concerning a tutoring.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
129-137
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—