Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory, které ovlivňují sociální participaci dětí s mozkovou obrnou na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10390457" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10390457 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory, které ovlivňují sociální participaci dětí s mozkovou obrnou na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem předkládaného textu je vymezit faktory, které by mohly determinovat kvalitu společenského zapojení žáků s mozkovou obrnou (MO) v základním vzdělávání v České republice. Výzkumná studie, která bude představena, zjišťuje prediktory participace žáků v šesti různých školních situacích, kterým žák s MO čelí ve škole. Podle dostupných informací se jedná o vůbec první studii v České republice prováděnou na běžných základních školách, která identifikuje prediktory sociální participace žáků s MO s využitím výzkumného nástroje School Function Assessment (SFA).

  • Název v anglickém jazyce

    Factors that influence the social participation of children with cerebral palsy in primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of the paper is to identify predictors of social participation respectively factors that could determine advance the quality of social participation of children with cerebral palsy (CP), in the primary school environment in the Czech Republic. The research study that will be presented determined predictors of participation of pupils in six different school situations in which they faces at school. According to the information available, this is the first ever study in the Czech Republic conducted in elementary schools, which identify predictors of social participation of pupils with CP, using a research tool The School Function Assessment (SFA).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    233-251

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus