Faktory, které ovlivňují sociální participaci dětí s mozkovou obrnou na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10390457" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10390457 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory, které ovlivňují sociální participaci dětí s mozkovou obrnou na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem předkládaného textu je vymezit faktory, které by mohly determinovat kvalitu společenského zapojení žáků s mozkovou obrnou (MO) v základním vzdělávání v České republice. Výzkumná studie, která bude představena, zjišťuje prediktory participace žáků v šesti různých školních situacích, kterým žák s MO čelí ve škole. Podle dostupných informací se jedná o vůbec první studii v České republice prováděnou na běžných základních školách, která identifikuje prediktory sociální participace žáků s MO s využitím výzkumného nástroje School Function Assessment (SFA).
Název v anglickém jazyce
Factors that influence the social participation of children with cerebral palsy in primary schools
Popis výsledku anglicky
The main aim of the paper is to identify predictors of social participation respectively factors that could determine advance the quality of social participation of children with cerebral palsy (CP), in the primary school environment in the Czech Republic. The research study that will be presented determined predictors of participation of pupils in six different school situations in which they faces at school. According to the information available, this is the first ever study in the Czech Republic conducted in elementary schools, which identify predictors of social participation of pupils with CP, using a research tool The School Function Assessment (SFA).
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
28
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
233-251
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—