Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Predictors of social participation children with cerebral palsy in primary schools in Republic of Serbia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10389547" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10389547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=1tu_fA7UnC" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=1tu_fA7UnC</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.19090/ps.2018.1.3-22" target="_blank" >10.19090/ps.2018.1.3-22</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    srbština

  • Název v původním jazyce

    Prediktori socijalne participacije kod dece sa cerebralnom paralizom u osnovnim školama u Republici Srbiji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Glavni cilj ovog rada je da identifikuje faktore koji unapred mogu da determiniš u kvalitet socijalne participacije učenika sa CP u osnovnim školama u Srbiji. Studija obuhvata 75 dece sa CP između 6 i 12 godina koja pohađaju osnovne škole od prvog do šestog razreda u četiri oblasti Republike Srbije. Rezultati pokazuju detaljan uvid u nivo socijalne participacije učenika sa CP u osnovnim školama u Srbiji i objašnjavaju potencijalne faktore koji mogu da utiču na njihovu socijalnu participaciju: nivo grubih motornih funkcija, manipulativna spretnost, kognitivni status i uzrast učenika.

  • Název v anglickém jazyce

    Predictors of social participation children with cerebral palsy in primary schools in Republic of Serbia

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of this paper is to identify factors that can determine in advance the quality of social participation of pupils with CP in elementary schools in Serbia. The study includes 75 children with cerebral palsy between six and twelwe years who are attending primary schools from the first to the sixth grade in four areas in the Republic of Serbia. The results show a detailed insight into the level of social participation of students with CP in Serbian primary schools and explain potential factors that can influence their social participation: the level of gross motor functions, manipulative skills, cognitive status and age of students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    PEDAGOŠKA STVARNOST

  • ISSN

    0553-4569

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    64

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RS - Srbská republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    3-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus